Det smarta och enkla verktyget för e-postmarknadsföring

Med LianaMailer skapar du alla typer av nyhetsbrev på bara några minuter, oavsett om det är ett viktigt nyhetsbrev för kunder, din interna kommunikation eller i marknadsföringssyfte. Med vårt verktyg för e-postmarknadsföring är det enkelt och snabbt att komma igång. Med bara några få klick kan verktyget enkelt anpassas efter ditt företags- eller organisationsstorlek och behov.

 

Boka en 15 min demo med en av våra experter

Vårt betyg på Capterra: 4,5/5 💪

Mer än 3,500 kunder   Liana Technologies

e-postmarknadsföringsprogram

Allt du behöver för effektiv e-postmarknadsföring:

  • Nyhetsbrevmallar skapade för ditt varumärkes utseende och känsla
  • Drag & drop-redigerare som är enkel att använda – inga kodningsfärdigheter behövs
  • Högkvalitativa sändningsservrar och supportteam som tar hand om din leverans
  • Avancerade segmenterings-, personaliserings- och automatiseringsverktyg
  • Strikt databassäkerhet
  • Integrationer med olika CRM-system, analysverktyg och annan programvara
E-postmarknadsföring A/B testing

Mät, analysera och förbättra

Att mäta dina marknadsföringsresultat är avgörande. Med vår e-postmarknadsföringslösning kan du bevaka, analysera och optimera effektiviteten för dina e-postkampanjer baserat på statistik som:

  • Öppnings- & klickfrekvens 
  • Heatmaps 
  • Split test
  • E-postdistribution och mobilöppningar

Se hur vi hjälper AccorHotels med e-postmarknadsföring

Den multinationella hotellkedjan AccorHotels använder Liana-lösningar på mer än 30 hotell i Mellanöstern och Afrika. I den här videon delar Cyrine EL KLIFI, Digital Marketing Executive på Novotel (en del av AccorHotels) sin erfarenhet av att använda vårt e-postmarknadsföringsverktyg.

Boka demo med en av våra experter

Vi respekterar din integritet

Vi på Liana Technologies tolererar inte spam och kommer aldrig att sälja, leasa, hyra eller ge bort din information (inklusive namn, adress, e-post osv.) till någon tredje part. Vi rekommenderar starkt att du inte använder tredjepartsdata om det inte är dina kunduppgifter som samlas in med mottagarens samtycke.