Hur ska du kunna förbättra resultaten om du inte mäter dem?
Det spelar stor roll ifall du mäter din externa kommunikation och PR eller inte. I den här guiden går vi igenom hur du mäter extern kommunikation steg för steg.
Genom att läsa den här guiden lär du dig:
- Vad mätbar kommunikation och PR är
- Varför du behöver mäta effekten av din externa kommunikation
- Hur man börjar mäta
- Hur man använder mätresultaten
”Använd mätningen som ett sätt att lära dig. Genom mätresultaten kan du lära dig att känna igen punkterna där kommunikationen och dina färdigheter kan förbättras.”
![](/media/henkilokuvat/cache/iina_mikkola_64x64-64x64,c,q=85.jpg)
Genom att ladda ner guiden prenumererar du på Lianas nyhetsbrev för digitala marknadsförare. Du kan avregistrera dig när du vill. Informationen sparas i Liana Technologies marknadsföringsregister och vi kommer inte att missbruka informationen eller sälja den vidare.