Historier

Ali Shirazee

Plats: Lianatech Dubai
Jobbtitel: Business Development Manager
Ålder: 31

Jag har utexaminerat i ämnet Business Administration från Middlesex University i London och jag har jobbat tidigare på tre olika kontinenter. Jag hittade Liana Technologies via LinkedIn och har nu jobbat här för ett och ett halvt år.

Jag har fått samarbeta i olika projekt med stora, globala företag som till exempel Firmenich och LeasePlan, vilket har varit jätteintressant. På fritiden åker jag utomlands, läser böcker och tränar Jiujitsu.

Jag anser företagskulturen vara det bästa med att få jobba på Liana Technologies: vårat företag är kult, mångsidigt och globalt.

Mathias Allagnat

Plats: Lianatech Paris
Jobbtitel: Account Manager
Ålder: 26

Jag har utexaminerat från French Business School med magisterexamen i Management och har jobbat på Liana Technologies i lite över ett år nu. Efter studierna började jag söka efter jobb som account manager speciellt inom branschen digital marknadsföring och det var då jag hittade Liana Technologies via en länk på LinkedIn.

Det mest intressanta projektet som jag varit med om har varit att samarbeta med ett företag som heter Ayming för att utveckla deras marketing automation. Jag gillar om att se utställningar i gallerier och lyssna på livemusik med vänner på fritiden. Det bästa med att jobba på Liana Technologies är självständigheten och möjligheten att få själv vara med om att hantera kundernas projekt redan från första början.

Vakanser

Lianacrew Instagram

This is how you do it: the face and the deed. Lassi got the most meetings booked among our new sales people. Keep up the great work💪 #lianacrew
Another week, another expo, loving marketers all the way! Today we’re here for you at #dmexco18 hall 7, stand A013. #lianalovesmarketers #lianacrew #dmexco @dmexco
Meet up with our dashing German team at @dmexco hall 7, stand A013. #dmexco18 #lianacrew
Today’s first speaker Marianne Sundström talks about how to stand out from your competition in email marketing. We have six more presentations coming up today, one of them is three little stories about target audiences by Juho Mattila on the “Suomi nousuun” stage at 1 o’clock. #markkinoinninviikko
Pia Hakola, accompanied by Petri Skinnari from @disturbofficial, talked about what the future holds for online stores. Disturb was chosen as Finland’s online store of the year 2018. #markkinoinninviikko
We are waiting to meet you here at @messukeskus Helsinki expo and convention center. Stop by to say hello! #markkinoinninviikko
We constantly give our experts the opportunity to shine and share their knowledge and wisdom with colleagues. ✨Here Eric, the PR guru of Liana France, coaches his teammates on the best practices in PR strategies. #lianacrew
Linnanmäki amusement park uses Liana tools for their online store and email marketing. We made a fun and a bit different customer case video about them. Link in bio and you can also find the video on Koodiviidakko’s Facebook and LinkedIn. 🎡🎢🍦#collaboration