Satsa på kundupplevelsen online och nå högre konverteringsgrad

Första kontakten med kunden sker ofta via internet och därför är det viktigt att satsa på kundservice i alla digitala kanaler. Analysera dina kunders intressen och aktioner online för att skicka rätt information till rätt mottagare i rätt tid. Med hjälp av moderna digitala verktyg kan du skapa personifierat content och automatisera en del av kundkommunikationen, vilket sparar dig både tid och resurser.

/media/international-pictures/se/landing-pages/ere-homes-landningssida.jpg

Hur man effektiviserar leadsgenerering med e-postmarknadsföring

E-postmarknadasföringen är den bästa digitala kanalen med tanke på ROI. Skapa personifierat, visuellt lockande content för att väcka intresse och engagemang hos dina mottagare.

  • Bygg upp relevanta, segmenterade e-postlistor.
  • Ge dina mottagare eksklusivt, riktat content som utnyttjar modern, mobilvänlig marknadsföringsteknologi.
  • Gör ett bra första intryck med hjälp av lockande visuellt content, t.ex. korta videoklipp eller foton.
  • Förbättra kundupplevelsen genom att ge dina mottagare relevant content vid rätt tillfälle.

Läs mer

/media/international-pictures/se/landing-pages/chestertons-landningssida.jpg

Kostnadseffektiv leadsgenerering med marketing automation

Dra full nytta av din befintliga kunddata och skapa personifierade meddelanden med hjälp av LianaCEM™.

  • Lär dig känna dina fastighetskunder och vad de är intresserade av.
  • Använd automatiserade lead nurturing -kampanjer för att konvertera leads till kunder.
  • Samla in leads för off-plan -projektlanseringar med LianaMailers landningssidor.
  • Skicka dina inbound leads välkomstmeddelanden eller förhandsvisningar av dina nyaste fastigheter.
  • Samla in dina prospekts sökhistorik så att du kan skapa bra triggers och skicka ut riktat, aktuellt content till dem.
  • Förmedla nya leads automatiskt till säljteamet på en daglig basis.

Läs mer

/media/international-pictures/se/landing-pages/cem-screen.png

LianaMailer™ och LianaCEM™ för dig som jobbar inom fastighetsbranschen

  • Segmentera dina mottagare så att du kan skicka personifierade, intressanta meddelanden till dem: t.ex. potentiella husköpare, uthyrare och hyresgäster vill ta emot olikt content från dig.
  • Skapa responsiva landningssidor för att presentera dina nyaste fastigheter och för att samla in fler inbound leads.
  • Dra bättre nytta av din befintliga kunddata genom att integrera dessa verktyg med ditt CRM-system.
  • Spara tid och resurser genom att automatisera en del av kundkommunikationen med trigger-baserade meddelanden.
  • Lägg till videor i dina e-postmeddelanden för att väcka engagemang och för att nå högre konvertering.
  • Utveckla din kommunikation med hjälp av omfattande grafiska analyser.

Mer information

Chris Whitehead

Vi har lyckats med att generera ett stort antal leads av hög kvalitet genom att använda LianaMailer™ för automatiserade och segmenterade e-postmeddelanden. Riktad e-postmarknadsföring är nuförtiden en viktig del av våran säljprocess, och vi kommer aldrig mer att missa eventuella leads därför att verktyget har integrerats med vårat Propspace CRM. Liana support team är professionellt och vi uppskattar det att LianaMailer™ är ett system som utvecklas hela tiden. Vi kommer alltid att ha den senaste teknologin och de nyaste innovationerna till vårt förfogande.

Chris Whitehead Managing Director, ERE Homes

Blev du intresserad? Begär en demo.

Kontakta vårt lokala expertteam i Stockholm

Carolina Räsänen

Sales and Marketing Manager

+358 40 7366865
carolina.rasanen@lianatech.com

Christopher Rosengren

Key Account Manager

+46 709 3787 58
christopher.rosengren@lianatech.com

Liana Technologies har fler än 3 000 kunder världen över

Chestertons

Chestertons

[]

ERE HOMES

ERE HOMES

[]

Coldwell Banker

Coldwell Banker

[]

GGICO Properties

GGICO Properties

[]