LianaMailer™ - Enkelt verktyg för e-postmarknadsföring och nyhetsbrev

E-postmarknadsföring är ett kostnadseffektivt sätt att nå ut till mottagare då den har högsta ROI av alla marknadsföringskanaler. Nyhetsbrev förbättrar även konverteringsgraden. För att kunna dra full nytta av den här typen av marknadsföring behöver man ett kraftfulllt verktyg.

/media/international-pictures/se/landing-pages/lianamailer-e2-84-a2-landningssida/lianamailer-suuri-2866-440x440c.jpg

Att skapa och skicka nyhetsbrev har aldrig varit så enkelt

  1. Skapa: Du kan integrera olika typer av content såsom text, bilder och videoklipp i dina nyhetsbrev med hjälp av verktygets enkla drag-n-drop-redigerare. Nyhetsbrevsmallen skräddarsys alltid så att den återspeglar ditt företags image på bästa möjliga sätt.
  2. Välj mottagare: Välj mottagare som du vill nå ut till med ditt nyhetsbrevsutskick. Med hjälp av segmentering kan du rikta dina nyhetsbrev så att rätt content når rätt mottagare i rätt tid.
  3. Planera: Välj den bästa tiden att skicka ditt nyhetsbrev och tidsinställ brevet. Detta hjälper dig enormt om du skickar ut nyhetsbrev utomlands. 
  4. Kontrollera och skicka: Verktygets omfattande analysfunktioner ger spam-poäng för ditt content och avslöjar om ditt nyhetsbrev riskerar att hamna i skräppostmappen. Så här kan du maximera leveransbarhet av dina utskick.
/media/international-pictures/se/landing-pages/lianamailer-e2-84-a2-landningssida/informationssakerhet-440x440ce=png.jpg

Fördelar med e-postmarknadsföring

  • Nu för tiden har nästan alla har en e-postadress  och de flesta kunder föredrar att företag kontaktar dem via e-post.
  • E-postmarknadsföring sparar dig tid och andra resurser.
  • Nyhetsbrevskampanjer kan genomföras för relativt låga insatser.
  • E-postmarknadsföring är ett snabbt kommunikationsmedel, vilket möjliggör snabb reaktion vid varje tillfälle.
  • E-post är en enkel kanal för regelbunden kommunikation med kunder.
  • Nyhetsbrev kan öka ROI, konverteringsgrad och försäljning.
  • Resultat och effektivitet av e-postmarknadsföring kan mätas, vilket betyder att man även kan förbättra och förfina sina strategier efter varje utskick.
  • Det går enkelt att personifiera nyhetsbrevsutskick.
/media/international-pictures/se/products/lianamailer-produkt-skarm.png

E-postmarknadsföring och nyhetsbrevsverktyg

LianaMailer™ är ett användarvänligt verktyg för e-postmarknadsföring som du kan använda för att skapa nyhetsbrev som återspeglar ditt företags image och grafiska design.  Tack vare verktygets mångsidiga funktioner kan det användas av företag i alla storlekar oavsett bransch. 

Det är snabbt och enkelt att skapa nyhetsbrev med hjälp av verktygets drag-n-drop-redigerare. Du kan redigera nyhetsbrevet och lägga till eller ta bort content utan att störa nyhetsbrevets visuella utseende.

Utöver detta kan du nyttja verktygets mångsidiga analysfunktioner för att ta reda på hur dina mottagare har mottagit ditt content och vilka mailprogram/enheter de har använt för att öppna dina utskick.

Bekanta dig med nyhetsbrevsverktyget

Tuukka Manner

Vår drag-n-drop-redigerare har utvecklats för att möta kundernas krav och behov. Jag anser att det inte finns någon annan redigerare på marknaden som är enklare att använda.

Tuukka Manner Country Manager, Liana Technologies

Vill du veta mer om LianaMailer™? Boka en kostnadsfri presentation så kommer vi förbi.

Kontakta vårt Stockholmskontor

Carolina Räsänen

Sales and Marketing Manager

+358 40 7366865
carolina.rasanen@lianatech.com

Liana Technologies har fler än 3 000 kunder världen över

Mazda

Mazda

Mazda är en japansk biltillverkare vars bilar är sålda överallt i världen.

Land Rover

Land Rover

Land Rover är ett brittiskt bilmärke som säljs överallt i världen. Land Rover bilar levereras av Inchcape Motors Finland i Finland.

Avis

Avis

Avis Car Rental och dess dotterbolag har verksamhet i över 5,000 platser i över 165 länder.

Hertz

Hertz

Hertz är en biluthyrningsfirma som har verksamhet i 145 länder