Övertyga dina kunder med relevanta erbjudanden och bra kundservice

Hur du kommunicerar med eventuella och befintliga kunder kan skilja dig från konkurrenter och öka din försäljning. Det är viktigt att ta hänsyn till konsumenternas unika intressen och behov genom att skicka dem intressant content och relevanta erbjudanden.

Att skapa personaliserat content till dina kunder blir enkelt och effektivt med kraftfulla digitala verktyg för e-postmarknadsföring och marketing automation.

/media/international-pictures/se/landing-pages/telecommunications/telekommunikation-landningssida.jpg

Hur kan e-postmarknadsföring bidra till ökad försäljning och nöjdare kunder?

  • Bygg upp segmenterade e-postlistor så att dina mottagare får content som de är intresserade av: skicka erbjudanden som är relevanta för var kunden t.ex. befinner sig eller dennes intressen.
  • Utnyttja de senaste lösningarna inom digital marknadsföring för att skapa content som fungerar bra på olika mobila enheter: t.ex. nyheter om nya tjänster och erbjudanden.
  • Gör ett bra första intryck på dina kunder med bilder och korta videoklipp: du kan t.ex. presentera nya produkter eller så kan du ge bruksanvisningar i form av en video.
  • Förbättra kundupplevelsen genom att reagera på kundernas behov snabbt med marketing automation: ge kunden information om vem som kan kontaktas vid eventuella frågor, och hur man får hjälp med mindre reparationer. Du kan också skicka mer information om den produkt eller tjänst som din kund nyss har skaffat.

Se våra kundcase

/media/international-pictures/se/products/lianamailer-produkt-skarm.png

LianaMailer™ - Personaliserade erbjudanden via e-post

  • Responsiva mallar för e-postmarknadsföring som återspeglar ditt företags varumärke.
  • Användarvänlig dra-och-släpp-redigerare som sparar dig både tid och resurser.
  • Möjlighet att lägga till bilder och videoklipp för att driva engagemang och öka försäljning.
  • Segmenteringsverktyg för att personalisera meddelanden till olika mottagarsegment.
  • Integrationsmöjlighet med ditt befintliga CRM och andra system.
  • Nyttiga rapporteringsverktyg för att mäta och analysera din marknadsföring.

Mer information

/media/international-pictures/se/products/cem-produkt-skarm.png

LianaCEM – Öka försäljningen och ge en bättre kundupplevelse med marketing automation

  • Utnyttja din befintliga kunddata effektivt i din digital marknadsföring med ett enda användarvänligt verktyg.
  • Förbättra kundupplevelsen genom att kunna erbjuda content som dina läsare är intresserade av.
  • Spara tid och resurser med automatiserade meddelanden: relevanta erbjudanden till rätta mottagare vid rätt tidpunkt och genom rätt kanal.
  • Analysera effektiviteten av dina marknadsföringskampanjer med hjälp av LianaCEMs omfattande grafiska analyser.

Mer information

Tero Lintunen

Vi började med välkomst- och aktiveringsmeddelanden som hjälpte oss att utveckla gränssnitten och vår användning av sociala medier samt effektivisera hantering av leads. En av de viktigaste kriterierna till val av verktyg för oss var dess lätthanterlighet och agilitet.

Tero Lintunen Operations Manager, Viasat Finland

Blev du intresserad? Begär en demo.

Kontakta vårt lokala team i Stockholm

Carolina Räsänen

Sales and Marketing Manager

+358 40 7366865
carolina.rasanen@lianatech.com

Christopher Rosengren

Key Account Manager

+46 709 3787 58
christopher.rosengren@lianatech.com

Liana Technologies har fler än 3 000 kunder världen över

Mazda

Mazda

Mazda är en japansk biltillverkare vars bilar är sålda överallt i världen.

Land Rover

Land Rover

Land Rover är ett brittiskt bilmärke som säljs överallt i världen. Land Rover bilar levereras av Inchcape Motors Finland i Finland.

Avis

Avis

Avis Car Rental och dess dotterbolag har verksamhet i över 5,000 platser i över 165 länder.

Hertz

Hertz

Hertz är en biluthyrningsfirma som har verksamhet i 145 länder