LianaCommerce™ – marknadsförarnas val av e-handelsplattform

LianaCommerce™ – marknadsförarnas val av e-handelsplattform

LianaCommerce™ – marknadsförarnas val av e-handelsplattform

LianaCommerce™ förenklar processen med försäljning via nätet. Plattformen möjliggör hantering av nätbutiken helt utan programmeringskunskaper. I egenskap av handlare kan du istället fokusera på de viktigaste uppgifterna och förlita dig på att LianaCommerce sköter de tekniska aspekterna av försäljningen. Produktval, sparade inställningar och beställningar kan hanteras via en webbläsare när som helst, var som helst. Plattformen kan skräddarsys genom integrering av ytterligare funktioner, så att din nätbutik alltid uppfyller dina behov.

Kontakta oss

Skräddarsydd nätbutik med mångsidiga funktioner

LianaCommerce-plattformen uppfyller dina behov – den kan levereras som en färdig lösning eller utformas precis som du vill ha den.

En nätbutik kan skapas snabbt med hjälp av en färdig mall samtidigt som layouten avspeglar företagets image. Vid behov kan LianaCommerce-plattformens funktioner och layout också skräddarsys helt enligt önskemål. Detta ger möjlighet till tillväxt och utveckling: du kan börja med de grundläggande funktionerna och i takt med att behoven förändras kan även butiken uppdateras. Du kommer aldrig att hamna i en situation där din verksamhet utvecklas, men där nätbutiken är föråldrad. 

All viktig integrering från samma plattform

Särskilt större nätbutiker behöver ofta en plattform som möjliggör integrering med flera system.

Integrering är en viktig faktor som underlättar affärsverksamheten, exempelvis genom att nätbutiken kopplas samman med POS-systemet som används i en fysisk butik. LianaCommerce har redan integrerats med flera olika system med anknytning till marknadsföring, finansiella transaktioner och logistik. Om integrering till andra system behöver utvecklas kan vårt kompetenta utvecklingsteam ta fram en lösning. 

Service, support och uppdaterad plattform

LianaCommerce-plattformen erbjuds som Software as a Service (SaaS).

Software as a Service innebär att kunden alltid kan förlita sig på att få hjälp vid eventuella tekniska problem. Du kan kontakta vår tekniska support eller våra experter på digital marknadsföring och kommunikation via telefon, e-post eller chatt. Som en del av tjänsten uppdateras nätbutikens plattform automatiskt så att du kan vara säker på att plattformen alltid är aktuell. I takt med att metoder för digital marknadsföring eller kundens behov förändras och utvecklas, uppdateras även LianaCommerce-plattformen. 

Intresserad? Kontakta oss för att få svar på dina frågor om LianaCommerce!

Intresserad? Kontakta oss för att få svar på dina frågor om LianaCommerce!

Kontakta våra e-handelsexperter för mer information. 

Hör av dig till oss om du är intresserad så ger vi dig en demo så att du får möjlighet att se med egna ögon hur LianaCommerce fungerar. I utvecklingen av LianaCommerce tog vi fasta på att en nätbutik i sig själv inte är tillräckligt för att garantera en lönsam verksamhet. Vår plattform är inte bara tekniskt funktionell, det möjliggör också effektiv försäljning och digital marknadsföring. LianaCommerce är mycket mångsidigt samtidigt som det är enkelt och smidigt att använda. 

Kontakta oss

Marketing Cloud Case

Marketing Cloud Case Juho Mattila Nu för tiden behöver företagen smidiga och användarvänliga verktyg för sin nätbaserade marknadsföringsstrategi. Juho Mattila Account Manager, Liana Technologies

Lapland Hotels är en hotellkedja med verksamhet i finska Lappland. Eftersom Lapland Hotels kunder kommer från länder över hela världen är det mycket viktigt att företaget har möjlighet att nå sina kunder på olika marknader. Lapland Hotels bestämde sig därför för att börja sälja semestervistelser och tjänster via nätet. Företaget började också skicka ut nyhetsbrev för att hålla kontakten med kunderna. Man valde Liana Marketing Cloud-produkter för att förbättra sin digitala marknadsföring.

Visa Marketing Cloud Case