Artikel

8 tips för lyckad e-postmarknadsföring under jultiden [infograf]

Kontakta oss! nov 1, 2017
8 tips för lyckad e-postmarknadsföring under jultiden [infograf] Hjälp dina kunder genom att ge dem tips på skräddarsydda julklappar.

De första tecknen på den kommande högtiden kan man se i butikerna redan i oktober men det blir full fart under november och december. Det är bäst att förbereda sig inför de hektiska veckorna innan julafton genom att planera sina marknadsföringsaktioner och kampanjer väl i förväg.

Här får du 8 tips som hjälper dig med din e-postmarknadsföring under jultiden.

8 tips: Få ut mest av din e-postmarknadsföring under jultiden

Läs även:

Gläd dina kunder och samarbetspartners med vackra julkort

Genom att hälsa dina kunder och andra intressenter med ett snyggt digitalt julkort sparar du både miljön och företagets resurser. Med hjälp av LianaMailer skickar du ut dina julhälsningar snabbt och enkelt – allt du behöver göra själv är välja en av våra vackra julkortsmallar, skicka in din egen text + företagets logotyp + en mottagarlista till oss och vi tar hand om resten.

Ta en titt på julkortsmallarna

Var den här artikeln intressant?

Prenumerera på vårt månatliga nyhetsbrev för att få de senaste intressanta artiklarna i din egen inbox.

Prenumerera på nyhetsbrev

Kommentera artikeln

Fler artiklar

6 Anledningar varför mediebevakning är viktigt för ditt företag

Mediebevakning hjälper dig att hålla dig uppdaterad med de senaste trenderna utan att avsätta alltför mycket av dina resurser. Här listar vi 6 skäl till varför du bör börja med mediebevakning.

Läs mer

Artificiell Intelligens (AI) – 101 för marknadsförare

Artificiell intelligens är exakt vad det låter som: Uppgifter som normalt utförs av en person utförs istället med teknik som simulerar mänsklig intelligens.

Läs mer

AI hjälper dig att mäta din kommunikation och rikta ditt innehåll

Vår nya Liana ™ PR Cloud-kommunikationsenhet innehåller en AI-funktion som tillexempel kan fastställa tonen av nyheter eller diskussioner enligt exempel den givit.

Läs mer

GDPR och e-postmarknadsföring – de viktigaste förändringarna

Vilken påverkan har den nya dataskyddsförordningen på din organisations e-postmarknadsföring? Hur har vi anpassat vårt LianaMailer-verktyg för att möta och överträffa de nya kraven för personuppgiftshantering?

Läs mer

Hur ska marknadsförare förbereda sig inför GDPR? Så här gör vi.

GDPR som kommer att träda i kraft i maj 2018 vållar huvudbry för marknadsförare i Europa. Vi kommer att skriva ett flertal artiklar om hur marknadsförare bäst kan förbereda sig till de nya kraven.

Läs mer