Tip

8 tips för lyckad e-postmarknadsföring under jultiden [infograf]

Kontakta oss! nov 1, 2017
8 tips för lyckad e-postmarknadsföring under jultiden [infograf] Hjälp dina kunder genom att ge dem tips på skräddarsydda julklappar. Hjälp dina kunder genom att ge dem tips på skräddarsydda julklappar.

De första tecknen på den kommande högtiden kan man se i butikerna redan i oktober men det blir full fart under november och december. Det är bäst att förbereda sig inför de hektiska veckorna innan julafton genom att planera sina marknadsföringsaktioner och kampanjer väl i förväg.

Här får du 8 tips som hjälper dig med din e-postmarknadsföring under jultiden.

8 tips: Få ut mest av din e-postmarknadsföring under jultiden

Läs även:

Gläd dina kunder och samarbetspartners med vackra julkort

Genom att hälsa dina kunder och andra intressenter med ett snyggt digitalt julkort sparar du både miljön och företagets resurser. Med hjälp av LianaMailer skickar du ut dina julhälsningar snabbt och enkelt – allt du behöver göra själv är välja en av våra vackra julkortsmallar, skicka in din egen text + företagets logotyp + en mottagarlista till oss och vi tar hand om resten.

Ta en titt på julkortsmallarna

Var den här artikeln intressant?

Prenumerera på vårt månatliga nyhetsbrev för att få de senaste intressanta artiklarna i din egen inbox.

Prenumerera på nyhetsbrev

Kommentera artikeln

Fler artiklar

Grunderna i GDPR [+Checklista]: Bli bekant med EU:s nya dataskyddsförordning

Detta andra inlägg i vår GDPR-serie ger dig grundläggande information och belyser några viktiga begrepp. Dessutom ger vi dig en omfattande GDPR-checklista som hjälper dig att bättre förbereda dig inför den kommande dataskyddsförordningen.

Läs mer

Hur ska marknadsförare förbereda sig inför GDPR? Så här gör vi.

GDPR som kommer att träda i kraft i maj 2018 vållar huvudbry för marknadsförare i Europa. Vi kommer att skriva ett flertal artiklar om hur marknadsförare bäst kan förbereda sig till de nya kraven.

Läs mer

5 frågor och svar: Så här kommer du igång med marketing automation utan svett och tårar

Att komma igång med marketing automation är ett långvarigt projekt som kräver mycket tid, pengar och energi – eller hur? Vi samlade in fem viktiga frågor om marketing automation och tips från experter.

Läs mer

Hur man hittar opinionsbildare

Det är möjligt att få insikt om viktiga opinionsbildare med hjälp av enstaka rapporter. Bästa resultat får man dock genom att dagligen samla in och kombinera data från olika källor, t.ex. online och sociala medier, pressmeddelanden och PR.

Läs mer