LianaAutomation <3 WordPress

Anpassa din WordPress-webbplats med automationer för din marknadsföring

Snart kan du automatisera innehållet på din WordPress-webbplats baserat på webbplatsbesökarens attribut!

Med den kommande integrationen av LianaAutomation och WordPress kan du skapa personliga webbplatsvyer baserat på de segment du noggrant har bestämt. Gå med på väntelistan så kommer du att vara bland de första att höra om uppdateringarna i verktyget.

Varför ska du anpassa innehållet på din WordPress-webbplats?

Innehållsanpassning förbättrar kundupplevelsen och konverteringen av din webbplats. Innehållet som är anpassat baserat på webbplatsbesökarens egenskaper är mer relevant och attraktivt och engagerar också effektivt.

Skriv upp dig på väntelistan ›

Automationskedja

Anpassa webbplatsens innehåll i olika stadier av kundresan

Genom att personifiera innehållet på din WordPress-webbplats kan du stödja kundens resa från att väcka intresset till att bli en lojal kund.

  • Medvetenhet: Personalisering är redan möjlig när det inte finns mycket tillgänglig information om webbplatsbesökaren: till exempel baserat på plats eller språk.
  • Utvärdering: Skapa attraktivt kampanjinnehåll för dig som funderar på ett köp.
  • Köpbeslut: Introducera ditt urval för din nya kund och skapa innehåll som engagerar kunden mer i ditt företag.
  • Lojal kund: Du kan visa exklusivt innehåll för dina mest lojala kunder, som mer information om kommande nya produkter..
Automationskedja

Hur kan jag anpassa innehållet på min webbplats?

Du kommer snart att kunna anpassa ditt WordPress-webbplatsinnehåll per besökare baserat på de segment du definierar i marknadsföringsautomationsplattformen LianaAutomation.

  • Du kan skapa exakt så exakta segment som du vill i LianaAutomation: till exempel aktiva kunder eller personer som använder en konkurrents produkt.
  • För att definiera segmenten kan du använda andra system integrerade i LianaAutomation, såsom CRM eller ERP.
  • Segmentdata överförs automatiskt till WordPress och varje segment kommer att se en webbplatsvy som du har anpassat för dem.
  • Du kan också A/B-testa innehållet och analysera resultaten baserat på konverteringar.
Automationskedja

Dessa automatiseringsfunktioner kan du redan använda i WordPress

Vi utvecklar ständigt integrationen av WordPress och marknadsföringsautomationsverktyget LianaAutomation. Du kan redan dra nytta av dessa funktioner:

  • Formulär: Segmentera kunddata som erhålls från formulären på WordPress-webbplatsen och gör automatiseringar baserat på formulärdata.
  • Webbplatsspårning: Segmentera och gör automatiseringar baserat på webbplatsbesök.
  • WooCommerce: Segmentera och gör automatiseringar baserat på beställningsdata för onlinebutiker.

Gå med på väntelistan ⏰

Vill du vara bland de första att höra om WordPress och LianaAutomation integrationsnyheter? Skriv upp dig på väntelistan så meddelar vi dig när släppet närmar sig.

Receiver email