Gå till huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till sidfotmenyn
Webbplats

Röda korset i Finland – Landningssida för att organisera blodgivningar

Röda korset i Finland behövde en ny landningssida för sitt gruppdonationskoncept där givare kan bilda en grupp som regelbundet donerar blod, till exempel bland sina kollegor eller vänner.

Kampanjens målsida skapades med Lianas CMS-lösning och anledningen till att man valde Liana webbplatsplattform var på grund av verktygets enkla redigeringsfunktioner och förmågan att sömlöst samla in kundinformation och marknadsföringsmedgivanden.

Besök landningssidan här.

På landningssidan kan de personer som är intresserade av gruppdonation lära sig mer
om konceptet och starta en egen grupp för bloddonation. Med hjälp av hemsidan har Blodtjänsten samlat in donationsgruppers kunddata smidigt och säkert under flera år, förnyat sitt utseende kontinuerligt anpassat sin funktionalitet. De senaste tilläggen till webbplatsen är en videomodul, ett Instagram-bildgalleri och olika språkversioner.

"Genom våra marknadsföringsinsatser har vi genererat trafik till kampanjsidan, som har
lockat cirka 800-900 nya kunder om året."
Kaisu Maijala

Partnerships Coordinator, The Finnish Red Cross Blood Service


Genom kampanjsidan har Röda Korsets blodtjänst gjort det möjligt för flera tusen företag och grupper att engagera sig i de viktiga blodgivningsaktiviteterna.

Dela

Intresserad av att få veta mer om Liana CMS?

Vill du lära dig hur du kan förbättra din digital marknadsföring med Lianas verktygslåda?
Kontakta vårt team och boka en personlig demo.

Kontakta oss