Gå till huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till sidfotmenyn
DET SENASTE INOM MARKNADSFÖRING OCH KOMMUNIKATION

Blogg

Här har vi samlat det senaste inom marknadsföring och kommunikation. Du kommer kunna ta del av kurser, information och tips som kan vara till hjälp i marknadsföringsarbetet.

10 tips för att skapa en innehållskalender

Planera och organisera ditt kommande innehåll effektivt genom att använda en innehållskalender. Dessa användbara tips hjälper dig att komma igång.

Jämförelse av verktyg för e-postmarknadsföring – Vad du ska tänka på och hur du väljer

Den här artikeln presenterar några av de mest populära verktygen för e-postmarknadsföring och diskuterar deras funktioner och skillnader. Du kommer också att lära dig vad du ska tänka igenom innan jämförelseprocessen påbörjas.

Hur får man nyhetsbrevet att se likadant ut för alla mottagare?

Det finns några saker som måste beaktas för att ditt nyhetsbrev ska se likadant ut (och bra) för varje mottagare. I den här artikeln går vi in på dessa saker.

Hur väljer man rätt leverantör för e-postmarknadsföringen?

Det finns ett stort antal företag som erbjuder e-postmarknads-föringstjänster och nyhetsbrevs verktyg på marknaden. Ställ dessa 20 frågor till tjänsteleverantörerna för att hitta den bästa lösningen för organisationens e-postmarknadsföring.

En framgångsrik process för kundintroduktion – vad är det?

En smidig implementering av digitala marknadsföringsverktyg i organisationer är mycket beroende av en framgångsrik onboarding process. I den här artikeln går vi igenom vad som händer under introduktionsprocessen för de digitala marknadsföringslösningarna som erbjuds av Liana Technologies.

Allt du behöver veta om Apples integritetsskydd för e -post

Du har säkert hört talas om Apples nya funktion för e -postskydd. Många marknadsförare kanske undrar vad den nya funktionen innebär i praktiken och hur den kommer att förändra våra dagliga e-postmarknadsföringsuppgifter. Vi samlade alla de viktigaste detaljerna i uppdateringen till den här artikeln.

Vad är bra klickfrekvens för e-postmarknadsföring (CTR) och hur kan man förbättra den?

Kunder och potentiella kunder frågar oss ständigt hur framgångsrik nyhetsbrevskommunikation är. I den här artikeln förklarar vi kort vad klickfrekvens (CTR) betyder i e-postmarknadsföring och tips om hur du kan förbättra ditt nyhetsbrev CTR.

Inspelat webbinarium: Hur kan man öka försäljningen med e-postmarknadsföring? (ENG)

7 tips för en grym call-to-action (CTA)

Call-to-actions är en kraftfull aktivitet inom digital marknadsföring och måste användas smart och på lämpliga platser.

Hur engagerar du dina kunder med e-postmarknadsföring? – 8 Tips

Även 2021 anses e-postmarknadsföring vara ett av de mest kostnadseffektiva verktygen för digital marknadsföring. När det används till sin fulla potential kan det vara en extremt effektiv metod för att engagera långvariga kunder. Använd dessa tips i din e-postmarknadsföringsstrategi.