Gå till huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till sidfotmenyn
DET SENASTE INOM MARKNADSFÖRING OCH KOMMUNIKATION

Blogg

Här har vi samlat det senaste inom marknadsföring och kommunikation. Du kommer kunna ta del av kurser, information och tips som kan vara till hjälp i marknadsföringsarbetet.

Hur får man nyhetsbrevet att se likadant ut för alla mottagare?

Det finns några saker som måste beaktas för att ditt nyhetsbrev ska se likadant ut (och bra) för varje mottagare. I den här artikeln går vi in på dessa saker.

Hur väljer man rätt leverantör för e-postmarknadsföringen?

Det finns ett stort antal företag som erbjuder e-postmarknads-föringstjänster och nyhetsbrevs verktyg på marknaden. Ställ dessa 20 frågor till tjänsteleverantörerna för att hitta den bästa lösningen för organisationens e-postmarknadsföring.

En framgångsrik process för kundintroduktion – vad är det?

En smidig implementering av digitala marknadsföringsverktyg i organisationer är mycket beroende av en framgångsrik onboarding process. I den här artikeln går vi igenom vad som händer under introduktionsprocessen för de digitala marknadsföringslösningarna som erbjuds av Liana Technologies.

Allt du behöver veta om Apples integritetsskydd för e -post

Du har säkert hört talas om Apples nya funktion för e -postskydd. Många marknadsförare kanske undrar vad den nya funktionen innebär i praktiken och hur den kommer att förändra våra dagliga e-postmarknadsföringsuppgifter. Vi samlade alla de viktigaste detaljerna i uppdateringen till den här artikeln.

Vad är bra klickfrekvens för e-postmarknadsföring (CTR) och hur kan man förbättra den?

Kunder och potentiella kunder frågar oss ständigt hur framgångsrik nyhetsbrevskommunikation är. I den här artikeln förklarar vi kort vad klickfrekvens (CTR) betyder i e-postmarknadsföring och tips om hur du kan förbättra ditt nyhetsbrev CTR.

Inspelat webbinarium: Hur kan man öka försäljningen med e-postmarknadsföring? (ENG)

7 tips för en grym call-to-action (CTA)

Call-to-actions är en kraftfull aktivitet inom digital marknadsföring och måste användas smart och på lämpliga platser.

Hur engagerar du dina kunder med e-postmarknadsföring? – 8 Tips

Även 2021 anses e-postmarknadsföring vara ett av de mest kostnadseffektiva verktygen för digital marknadsföring. När det används till sin fulla potential kan det vara en extremt effektiv metod för att engagera långvariga kunder. Använd dessa tips i din e-postmarknadsföringsstrategi.

10 Marknadsföringstrender för 2021 [+Infographic]

År 2020 tog hela världen ett stort steg in i digitaliseringen vilket innebär att marknadsföringen och kommunikationen också måste förändras. I den här artikel listar vi 10 marknadsföringstrender för 2021

10 tips för att skapa en content-kalender

Året lider mot sitt slut och det är nu hög tid att planera innehållet för nästa år. Planera och organisera kommande innehåll effektivt genom en innehållskalender. Dessa användbara tips hjälper dig att komma igång.